Kraje Docelowe
- Polska - Anglia
- Polska - Austria
- Polska - Belgia
- Polska - Białoruś
- Polska - Bułgaria
- Polska - Czechy
- Polska - Chorwacja
- Polska - Dania
- Polska - Estonia
- Polska - Francja
- Polska - Grecja
- Polska - Hiszpania
- Polska - Holandia
- Polska - Irlandia
- Polska - Litwa
- Polska - Luksemburg
- Polska - Łotwa
- Polska - Niemcy
- Polska - Norwegia
- Polska - Rosja
- Polska - Słowacja
- Polska - Szwajcaria
- Polska - Słowenia
- Polska - Szwecja
- Polska - Ukraina
- Polska - Węgry
- Polska - Włochy
- Polska - Macedonia
- Polska - Mołdawia
- Polska - Serbia
- Polska - Portugalia
- Polska - Albania
- Polska - Czarnogóra
- Polska - Rumunia
- Polska - Bośnia
Tanie Linie Autokarowe
- Agat
- Almabus
- Awizo
- Baltic Bus
- Bartuś
- Becker Reisen
- Bermuda
- Bis-Pol
- Delta Travel
- Ecolines
- Eurobus-Eurolines Polska
- EST/ Lorek Bremen
- Eurores
- Europe Travel
- Evatrans
- Gairing
- Gatzka
- Globus-MądelTrans
- Glob-Tourist
- Gromada Bydgoszcz
- Heinz Reisen
- Interbus-Sindbad
- Intercars-Basque
- Jordan
- Jarki II
- Julia-Tour
- KTT/ BTZ Katowice
- Miś
- Nord
- Orbis Interbus
- Odra Travel
- PKS Gdańsk
- PKS Siemiatycze
- PKS Stalowa Wola
- PKS Warmia
- Polmar
- Polonia Transport
- Rudnik Tumay
- Retman
- Sandra
- Sindbad
- Sokół
- Sołtysik Reisen
- Superpol Katowice
- Trans-Europa
- Touring/ Gromada
- Zawadzkie
- Visitor
- Adamis Tours
- Eurobus
- Eurotrans
- Trans Service
- Deutsche Touring
- Riviera
- Skarpa Travel
- Wencel Tourist
- Bus Świecie
- Juventur-Wałbrzych
- Eurolines-MądelTrans
- Autokar Polska
- Akciatur
- Roma-Bus Plus
- PKS Rzeszów
- Active Trade
- An-Mar
- Biacomex
- PKS Polonus
- Eskana Bus
- Markus Gryfino
- Motyl Travel
- Brestoblawtotrans
- Biuro Madeltrans
- Adam Turs
- Orland
- ATE Transport
- Kobra
- Przykarpacki Ekspres
- PKS Ostrowiec Świętokrzyski
- Wactur
- Eastern European Travel
- Interglobus Tour
- Marek Travel
- Selment
- Elabus
- Ew-El Tour
- PKS Szczecin
- Marolines Europa Transport
- Volanbusz
- Lux-Reisen
- ATP-Mikolajew
- Tigerexpress
- Ibatur
- Dagmar
- Driver
- Polonia Tours
- Northlane Busser
- P-Trans
- Milla
- Sułtan Travel
Poradnik Kupującego
Polak za Granicą
- Pobyt w Anglii
- Pobyt w Austrii
- Pobyt w Niemczech
- Pobyt w Szwajcarii
- Pobyt we Włoszech
- Pobyt w Chorwacji
- Pobyt we Francji
- Pobyt w Norwegii
- Pobyt w Belgii
- Pobyt w Hiszpanii
- Pobyt w Holandii
- Pobyt w Grecji
- Pobyt w Danii
- Pobyt w Irlandii
- Pobyt w Szwecji
- Pobyt w Macedonii
- Pobyt w Serbii
- Pobyt na Litwie
- Pobyt na Łotwie
- Pobyt w Ukrainie
- Pobyt w Estonii
- Pobyt w Czarnogórze
- Pobyt w Czechach
- Pobyt w Bułgarii
- Pobyt w Słowacji
- Pobyt w Słowenii
- Pobyt na Węgrzech
- Pobyt w Portugalii
- Pobyt w Luksemburgu
- Pobyt w Finlandii
- Pobyt w Monako
- Pobyt w Egipcie
- Pobyt w Tunezji
- Pobyt w Maroku
- Pobyt na Malcie
- Pobyt w Rosji
- Pobyt w Turcji
- Pobyt w Izraelu
- Pobyt w Rumunii
- Pobyt w Albanii
- Pobyt w Białorusi
- Pobyt w Bośni
- Pobyt na Dominikanie
Regulamin Przewozu
I BILETY
- Wykupienie biletu jest potwierdzeniem przyjęcia warunków regulaminu przewozu.
- Bilet podróżny jest imienny i nie może być odstępowany innym osobom.
- Bilet dwustronny „OPEN” ważny jest 6 mc od daty wyjazdu.
- Pasażerowie z biletem „OPEN” powinni dokonywać rezerwacji 14 dni przed planowanym wyjazdem. Rezerwacje
w krótszym terminie będą dokonywane w miarę posiadania wolnych miejsc.
- Bilet można wykupić najwcześniej 2 miesiące, a najpóźniej 24 godziny przed planowanym odjazdem.
- W przypadku niewykorzystania biletu „OPEN” traci on ważność.
- Nie zwraca się należności w przypadku zagubienia biletu.
- Bilet dla zachowania swojej ważności powinien zawierać:
- imię i nazwisko,
- cenę za opłacony bilet,
- pieczątkę biura bądź agenta, u którego dokonano zakupu biletu,
- datę wyjazdu wraz z miejscem docelowym.
- Dla uzyskania stosownej zniżki wymagane jest przy zakupie biletu przedstawienie stosownego dokumentu
uprawniającego do zniżki.
- Bilet wykupiony na przejazd w obie stron, a wykorzystany tylko w jedną stronę nie podlega zwrotowi.
- Bilet w którym dokonano już raz zmiany daty wyjazdu nie podlega zwrotowi.
- W razie rezygnacji z przejazdu potrącone są następujące kwoty:
- powyżej 7 dni zwrot całości biletu dla klienta
- od 5 do 7 dni –10%
- od 2 do 5 dni –50%
- na 1 dzień przed wyjazdem potrącenie całości biletu.
II PRZEWÓZ BAGAŻY
- W ramach wykupionego biletu można zabrać 1 sztukę bagażu o wadze nie przekraczającej 30 kg oraz bagaż
podręczny o wadze do 5 kg.
- Pasażer może zabrać za dodatkową stosowną opłatą drugą i kolejną sztukę bagażu (opłata za nadbagaż pobierana
jest przez obsługę autokaru).
- Bagaż powinien być odebrany przez pasażera z chwilą przyjazdu do miejsca docelowego.
- Reklamacje dotyczące bagażu przyjmowane są przez obsługę autokaru w chwili jego wydania.
- Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż jest ograniczona do wartości aktualnej ceny zakupionego biletu
jednokierunkowego.
- Bagaż o większej wartości powinien być ubezpieczony indywidualnie przez pasażera.
- Za rzeczy pozostawione w autokarze (bagaż podręczny, dokumenty, gotówkę, biżuterię, papiery wartościowe)
przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
- Zabrania się przewożenia materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać niebezpieczeństwu podczas podróży.
III PRAWA I OBOWIĄZKI
Przed wykupieniem biletu pasażer ma obowiązek zapoznać się z warunkami regulaminu podróży, a wykupienie
biletu jest równoznaczne z przyjęciem tych warunków.
- Pasażer ma obowiązek posiadać ważny bilet, dokument uprawniający do przekroczenia granicy, jak również
ma obowiązek przestrzegać przepisów celowo-dewizowych.
- Zmiana miejsca wsiadania lub wysiadania może nastąpić po wcześniejszej akceptacji przewoźnika (zmiana
musi być zaznaczona w bilecie).
- Pasażer powinien oczekiwać na autokar minimum 15 minut przed planowanym odjazdem, a niestawienie się
pasażera na umówioną godzinę jest równoznaczne z jego rezygnacją z podróży.
- W przypadku opóźnienia się autokaru pasażer powinien oczekiwać na niego nie krócej niż 1 godzinę, jeżeli
niemożliwość skorzystania z przewozu linią „EURORES” nastąpi na skutek odwołania przewozu, pasażerowi
przysługuje zwrot do wysokości kwoty opłaconej za przejazd.
- Za zanieczyszczenie autokaru przez pasażera, pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN na koszt czyszczenia,
a za uszkodzenie wyposażenia autokaru pasażer ponosi odpowiedzialność w wysokości wyrządzonej szkody,
na rzecz naprawy.
- W autokarze obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu i środków odurzających.
IV PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA
- Autokar obsługujący daną linie jest odpowiednio oznaczony tablicą informacyjną.
- Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w autokarze, lub odmówić dalszego przewozu w następujących
przypadkach:
- pasażer nie przestrzega regulaminu i zarządzeń obsługi autokaru,
- pasażer jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub jest chory w skutek czego może być zagrożeniem
dla innych pasażerów,
- nie posiada wymaganych dokumentów potrzebnych do przekroczenia granicy, ważnego biletu, lub nie stosuje
się do przepisów celno-dewizowych,
- przewozi towary, których przewożenie jest zakazane, lub spowoduje opóźnienie na przejściu granicznym,
- zachowuje się w sposób uciążliwy dla innych pasażerów lub obsługi autokaru.
- Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub odwołanie kursów z przyczyn od niego nie zależnych
( odprawy graniczne, żywioły)
- W przypadku przerwania jazdy na skutek awarii autokaru i niemożliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik
jest zobowiązany do podstawienia zastępczego środka transportu.
- W szczególnych przypadkach przewoźnik zastrzega sobie prawo zmiany trasy.
- Na czas podróży pasażer jest ubezpieczony przez przewoźnika w ramach obowiązujących ubezpieczeń komunikacyjnych.
- Reklamacje dotyczące podróży należy kierować na adres przewoźnika w trybie do 14 dni od daty wyjazdu.
- Obowiązkiem przewoźnika jest rozpatrzenie i odpowiedź na reklamację w 14 dni.
Dodaj komentarz
Nikt nie dodał jeszcze komentarza.