Kraje Docelowe
Tanie Linie Autokarowe
Tanie Linie Autokarowe
Poradnik Kupującego
Jak kupić bilet autokarowy
Polak za Granicą
Hotele i Noclegi
Becker Reisen
Autobusy Becker Reisen Polska  
 
Becker-Reisen to przewoźnik z siedzibą w Poznaniu, który wykonuje swoje przewozy autokarowe do Niemiec i Danii od 1996 roku. W początkowym okresie działalności, Becker Reisen było pierwszym biurem podróży w Polsce, które otrzymało tytuł ,,Agencji,, od niemieckiego turystycznego koncernu Neckermann Reisen. Becker Reisen jest biurem kompletnym mogącym zaoferować swoim klientom podróże zgodnie z ich upodobaniami, (własnym środkiem transportu, autobusem oraz oczywiście samolotem).
 
Tanie bilety autokarowe na przewozy autokarowe realizowane przez autobusy Becker Reisen z Polski do Niemiec, Danii, Francji, Holandii, Belgii można kupić wykorzystując wyszukiwarki połączeń autokarowych zamieszczone poniżej. Uwzględniają one zniżki z tytułu wieku pasażera oraz liczne połączenia autokarowe w promocyjnych cenach oznaczone w systemie kolorem czerwonym. Umożliwiają one również dokonywanie zmian zakupionego biletu autokarowego a także jego zwrot/ wycofanie z systemu. Zawarty w nich rozkład jazdy autobusów jest aktualizowany na bieżąco.
 
 
Znajdź swoje połączenie autokarowe:
  
 
 
Autobusy, autokary Becker Reisen obsługują trasy:
z Polski do Niemiec oraz z Niemiec do Polski (przez HAMBURG, BERLIN, FLENSBURG, FREDERIKSHAVEN, SCHLESWIG, NEUMUNSTER, LUBECK, KIEL, LEER, OLDENBURG, OSNABRUCK, BREMERHAVEN, BREMEN Niemcy). Realizowane przewozy autobusowe wykonywane przez autobus Becker Reisen zapewniające transport osób docierają równiez
 
z Polski do Holandii (Amsterdam, Haga, Rotterdam, Groningen, Breda),
 
z Polski do Danii (Kopenhaga, Randers, Skanderborg, Vejle, Odense, Kolding, Haderlev, Horsens, Fredericia, Frederikshavn, Arhus, Aalborg, Aabenraa) 
 
z Polski do Szwecji (Goteborg, Halmstadt, Helsingborg, Malmo)
 
z Polski do Belgii (Antwerpia, Bruksela, Gent)
 
z Polski do Francji (Lille, Roye, Paryż)
 

Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~F [2016-08-07] (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Pamiętam, jak podczas podróży ni z tego ni z owego pewna klientka zaczęła się straszliwie uskarżać na uprzejme skądinąd zachowanie personelu. Ktoś chyba nie lubi BR, może jakaś niezdrowa konkurencja, takie mam wrażenie- moja podróż była zawsze miła. Nie ma baru w busie.
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Pasażerka [2015-02-12] (*.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Do Kaśka. Troszkę Cię poniosło. Akurat tego dnia również jechałam z Piły i przypominam sobie tę sytuację. A może byłoby prościej gdybyś powiedziała jak się zachowywałaś w momencie gdy zobaczyłaś jak na dworzec wjechał bus a nie autobus. Krzyczałaś na cały dworzec i miałaś pretensje czemu nie duży autobus i jak chciałaś w związku z tym negocjować cenę biletu dla młodego chłopaka. Bardziej to oceniam agresję z Twojej strony Kasiu. A no i jak to się odgrażałaś,że załatwisz aby taki busik już więcej do Piły nie przyjechał. Patrz więc zawsze w pierwszej kolejności na siebie i nie pomawiaj innych.
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Kaśka [2014-08-07] (*.pila.vectranet.pl)
Wyjazd Piła-Niemcy środa 21.20 i dzięki Bogu ja nie jechałam tylko odprowadzałam siostrzeńca na autobus. To co nas tam spotkało przechodzi ludzkie pojęcie... Kierowca był bezczelny i niemiły w stosunku do mojego siostrzeńca a potem do Mnie < nigdy nikt mnie tak nie potraktował >. Czytając komentarze wcześniejsze widzę, że właściciele firmy Becker-Reisen nic z tym nie robią a kierowcy mogą wyładowywać swoje nerwy na klientach. Przykre to bardzo... I dobrze byłoby gdyby była jakaś adnotacja na stronie, że trzeba mieć odliczone pieniądze może wtedy Pan Kierowca nie będzie dostawał furii.
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Nowak [2013-02-10] (*.pools.arcor-ip.net)
Trasa Lodz-Hamburg 03.01.2013 Autobus nr 198, z racji, ze cierpie na zanik miesni czasami potrzebuje pomocy, a kierowcy okazali sie totalnie nie czuli na moje prosby wpuszczenia mnie przodem do autokaru, bo PAN kierowca akurat siedzial i nie chcialo mu sie podniesc z siedzenia, zachowanie tegoz PANA bylo co najmniej opryskliwe. Pasazerowie okazywali wiecej troski niz obsluga autokaru. Bardzo dziekuje za ´´milom podroz´´, od tej pory podrozuje konkurencyjnym MILYM ´´EST´´ Krzysztof Nowak Hamburg.
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Alan138 [2012-12-16] (*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl)
Szybko, solidnie i z klasą.Korzystam z usług dość często.Tylko tak dalej.
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Andrzej Krasinski [2012-06-04] (*.dynamic.chello.pl)
Temat: kierowca wymusił nienależną dopłatę do biletu i zainkasował ją do własnej kieszeni Twój mail: krasinskibp@gmail.com Treść zapytania: SKARGA NA NIEUCZCIWEGO KIEROWCĘ W dniu 4 maja wysłałem do firmy Becker Reisen skargę na nieuczciwe zachowanie kierowcy, skopiowaną poniżej. Powiedziano mi przez telefon, że firma daje sobie termin 1 miesiąca na udzielenie odpowiedzi. Miesiąc właśnie minął, żadna odpowiedź nie nadeszła. Czy to ma oznaczać, że firma Becker Reisen aprobuje sytuację, w której kierowca wymusza od pasażera nienależną dodatkową opłatę i inkasuje ją do własnej kieszeni, nie dając na nią pokwitowania? Andrzej Krasiński (w imieniu pasażerki Krystyny Krasińskiej) Numer transakcji: 434880 PIN: 1501 Kopia poprzedniej skargi: ------------------------- Skarga na nieuczciwego kierowcę W dniu 4 maja 2012 r. moja żona, Krystyna Krasińska, wsiadła do autobusu firmy Becker Reisen, odjeżdżającego z Warszawy Zachodniej do Hamburga o godz. 15.00. Miała ze sobą dwie sztuki bagażu, które przed wyjściem z domu starannie zważyliśmy i zmierzyliśmy. Ich łączna waga wynosiła 22 kg, a złożone razem miały łączne wymiary 160 cm. Według opublikowanych przez Becker Reisen warunków przewozu bagaż ten spełniał wszystkie wymagania kwalifikujące go do bezpłatnego przewozu. Mimo to, kierowca wymusił na mojej żone dopłatę 20 zł i nie wydał na nią pokwitowania, twierdząc, że pokwitowaniem jest identyfikator bagażu. Oczekuję, że firma Becker Reisen zwróci nam bezprawnie pobraną dopłatę i ukarze nieuczciwego kierowcę. Andrzej Krasiński (w imieniu pasażerki Krystyny Krasińskiej) Numer transakcji: 434880 PIN: 1501
Ocena ogólna:
Opinie szczegółowe:
Jakość obsługi przed zakupem biletu

Cena biletu

Jakość obługi podczas przejazdu

Punktualność na trasie

Komfort (toalety, klimatyzacja, bar, czystość)

Jakość obsługi po zakupie biletu

~Adolf [2012-05-28] (*.versanet.de)
Szybko i solidnie, tu w Niemczech lubimy takie firmy. Mili kierowcy, czysty autokar, poki jezdza do DE to będziemy korzystac. Są jakieś znizki dla stalych klientow?
1 2 3 4 5 6 ... 8 następna »